پكيج دوربين مدار بسته

فروش دوربين مدار بسته

پكيج دوربين مدار بسته

۱۲ بازديد

پكيج دوربين مداربسته يكي از راهكارهايي است كه در صورت عدم آشنايي خريدار با تجهيزات دوربين مدار بسته مي تواند پيشنهاد مناسب كارشناسان فني را در قالب يك پك دوربين مدار بسته جهت نصب در مغازه ، آپارتمان، پاركينگ ، منازل و انبارها ارائه نمايد .

پكيج هاي دوربين ماركت به شرح زير مي باشند :

 پكيج دوربين مداربسته اكو: 1 مگاپيكسل و ديد در شب و توليد برد شركت XM

پكيج مدار بسته برنزي : دوربين ها 2 مگاپيكسل و توليد برد شركت XM

پيكج دوربين مدار بسته نقره اي : دوربين 2 مگا پيكسل و برد توليد شركت FULHAN

پكيج دوربين مداربسته طلايي : دوربين 2 مگا پيكسل و برد توليد شركت SONY

پكيج دوربين مداربسته الماس : دوربين 4 مگا پيكسل و برد توليد شركت SONY

برندهايي كه پكيج دوربين مداربسته دارند

در سال 2001، داهوا اولين شركت در چين بود كه يك ضبط كننده ويدئويي ديجيتال ضبط شده با زمان واقعي 8 كاناله را راه اندازي كرد. از آن زمان، اين شركت همچنان به سرمايه گذاري در ايجاد قابليت هاي تحقيق و توسعه قوي براي تكنولوژي و نوآوري جديد ادامه داده است. داهوا از سال 2014 حدود 10 درصد درآمد فروش سالانه خود را در تحقيق و توسعه سرمايه گذاري كرده است. اين شركت داراي چهار موسسه تحقيقاتي – موسسه پيشرفته فناوري، موسسه بزرگ داده، موسسه تراشه و موسسه Video Cloud و بيش از 6،000 مهندس تحقيق و توسعه و كاركنان فني كار بر روي فن آوري هاي پيشرفته در AI، IoT، خدمات ابر، ويدئو، امنيت سايبري، و قابليت اطمينان نرم افزار و ساير فن آوري ها. داهوا تا سال 2016 بيش از 800 اختراع ثبت كرده است. پكيج دوربين داهوا يكي از بهترين و به صرفه ترين محصولات اين شركت است .

هايك ويژن به عنوان بزرگترين توليدكننده امنيتي در جهان، پيشگام در انقلاب هاي صنعت نظارت تصويري در زمينه ديجيتال سازي، شبكه سازي و هوش بوده است. براساس گزارش IHS،  هايك ويژن را به عنوان بزرگترين تامين كننده تجهيزات نظارت تصويري و دوربين مداربسته در جهان در شش سال متوالي (2011-2016) به ثبت رسانده است . جايگاه شماره يك بازار را در تقريبا تمام كالاهاي تجهيزات شخصي، از جمله دوربين هاي شبكه، دوربين هاي آنالوگ و HD CCTV، DVR / NVR ها و رمزگذار هاي ويدئويي. اين برند حتي پكيج دوربين هايك ويژن را نيز به بازار عرضه كرده است كه محصولي به صرفه براي خريداران مي باشد.

چند ماه گذشته هايك ويژن دوربين مداربسته جديدي  را به نام Hilook به بازار معرفي كرد ، اين محصولات براي پروژه هاي  كوچك و متوسط طراحي و عرضه شده است، ازجمله ويژگي دوربين مداربسته هايلوك  قيمت مناسب ، نصب و راه اندازي آسان ، قابل اطمينان و طراحي زيبا  حساب مي آيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.